27 May 2016

epi be day, membe.

Assalamualaikum.

di sini, aku nak cuba meng-clear-kan status antara aku dan kau.

selamat hari tua membe (kau tahu siapa kau) , yang ke.....yang pasti dari dulu kau memang dah macam bapak orang walaupun umur kau masih muda. acah. yang penting orang still puji aku muda dari umur, kahkah. mohon jeles, membe.

bukan wang ringgit yang aku mahukan. bukan juga hadiah kejutan yang aku impikan. sebab lagipun kau memang kedekut gila. aku pernah dapat coklat cadbury je weh daripada kau. no wonder. hahaha  

terimakasih, sebab selalu ada susah jatuh bangun aku. yes,you.are.always.by.my.sides.eventho.you.are.far.far.awayy. kau adalah manusia yang ada ilmu ajaib yang dapat agak dan rasa bila masanya aku down, bila aku tak boleh nak move on daripada masalah yang aku hadapi. pernah suatu haritu, tak ada angin, tak ada ribut, kau call aku dan tanya aku okay tak? sihat tak? because you can feel it. walaupun aku tak bagitahu. hmm.
 --
terimakasih sebab selalu dengar cerita aku berjam jam, walaupun pada mulanya kau call aku, sebab suruh dengar cerita kau, end up kau yang dengar cerita aku. sebab semua orang tahu kalau aku bercerita, mukadimah saja dah panjang lebar, tak habis satu kitab, kalau buat call 1 jam, 10 minit terakhir baru turn kau bercerita. hahahahha bertabahlah nak, hidup tak selalunya indah.
--
terimakasih sebab kau tak pernah lupa hari jadi aku, dan kau adalah manusia yang tak pernah tak gigih untuk rembat fone membe atau kumpul duit syiling untuk call aku kat public, untuk ucap selamat hari jadi dan nyanyikan lagu untuk aku. walaupun kau selalu jadi orang terakhir setiap tahun. tak tipu, aku hargai.
--
terimakasih sebab pernah cakap kat orang orang, yang aku ni sepupu kau. sebab aku rasa, aku adalah manusia yang istimewa dalam hidup kau sampai kau still mengaku aku sepupu kau, sebab aku sendiri tak mengaku kau sepupu aku. kahkahkah.
--
moga janji wtf : we together forever sampai bebila, sampai kita dah ada keluarga sendiri. keluarga sendiri okay, bukan kami yang bersatu menjadi sebuah keluarga ya gais, jangan macam macam.

and, gais. membe aku ni sudah pun ada someone special dalam hidup dia, dan semestinya that someone special tu adalah BUKAN AKU. ulang, BUKAN AKU. ( kecil hati kesayangan dia kalau kau orang kata aku ni someone special tu.) dah dah hentikan kontroversi ini.

aku? masih dalam zone " lone ranger & heartless. " dan berharap yang aku akan jumpa that someone stranger tu for the second times. siapa dia? next post gais. \n.n/

akhir kata, selamat hari jadi.

tutup salam.







No comments:

Post a Comment