02 August 2015

kata kata sebelum pergi. .

aku bukan kenal kau sehari dua bro.

aku bukan pertama kali rasa kehilangan kau. 

dari zaman kegemilangan sampai zaman gemilang terbilang ni.

keseorangan melayan bahtera hidup tanpa orang disisi sudah sebati dalam hidup aku.

last post aku, 2013.

tentang kau.

kali ni juga tentang kau.

aku musykil. apa hebatnya aura kau sampai aku nak post ayat sastera aku kat sini.

eh. . orang orang terpilih je boleh tahu sweet diabetes aku.

kau tidak tergolong lagi. jangan perasan please. hahahaha

orang mungkin tahu kita rapat, tapi orang tak tahu kita ni setahun berapa kali je contact each other.

kalau dulu, ayat jaga hati jaga iman jaga makan minum. jaga diri. tu ayat biasa, cliche sangat untuk aku mahupun kau.

so aku nak cakap kat sini.

aku harap lain tahun, kita contact balik. suara kau tukar lah sikit, macam anak teruna ke, suara bapak bapak ni dah tak feel. bingit telinga.

lepastu aku harap kau berisi lah sikit, walaupun kita ni sepupu. siapa kau nak copy paste aku. keding keding nak gi mana?

lepastu. aku kahwin nanti. kau kena minta izin outing. kau tak ada, kita putus sepupu. serious ni.

aku nak kau ada masa aku kahwin nanti, sebab aku nak kau tengok, aku BERHAK BAHAGIA. fuh padu.

apa lagi eh?

jauh mana pun kau belajar, aku tahu kau takkan pernah nyanyuk untuk ingat dan nyanyikan lagu untuk aku masa burfday aku nanti.

so tahun depan, kau nyanyi je. kau jangan sesekali ingatkan umur aku. kalau tak, penumbuk hinggap kat kau dengan berlapik.

kalau aku tak ada kat muka bumi ni, kau jangan terowbek melayan perasaan ya. segala dosa dan salah kau kat aku. aku dah maafkan, tapi tak semdah itu aku lupakan. kahkahkah.

so nah, inilah kata kata sebelum pergi. maksud aku, kata kata aku untuk kau, bukan aku yang pergi.

mohon hadam.

dan satu lagi, mohon kau mimpi aku kahwin, dan kau sebagai orang yang buat persembahan silat depan aku. serta melihat aku bersama yang lain. eh.

kbai.


No comments:

Post a Comment