28 December 2012

:)

dulu kita rapat. rapat sangat.
sekarang kita makin menjauh, walaupun hakikat sebenar memang jauh pun,

masa y merubah segalanya,
kita pernah bergaduh, salah faham dan akhirnya jarang bertegur.

sayang aku terhadap kau tak pernah berubah, kau adik perempuan y aku rasa kalau dapat jumpa, aku y paling eksaited. ini benar luahan dari hati ke hati.

bila kau ada masalah, aku teringin nak tahu. tapi aku tak suka bertanya sehingga seseorang tu y akan datang cari aku untuk meluahkan rasa, mungkin cara aku berbeza dengan orang lain. tapi ye. itulha aku.

aku mengaku aku ego.
aku tak akan pernah tunjuk aku sayangkan seseorang sehingga aku menyesal bila kehilangan dia.

dan detik ini,
aku hanya ingin mengatakan ' selamat hari lahir noor fazira farahin bt mohd yusof y ke-16. semoga panjang umur, dimurahkan rezeki, berjaya dalam hidup, dikurniakan kekasih hati y soleh seterusnya menjadi anak y solehah. Amin. ' 

macam biasa, aku tak mampu nak buat suprise party untuk kau y jauh nun di sana. doa y mengantikan semua. harap dapat diterima.

Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment