25 February 2012




kita kenal tahun 2010. dan kini sudahpun menjelang tahun 2012. sangat lama kita mengenali hati budi. mesra sudah. menangis sudah. maki hamun sudah. yang penting bermusuh pun sudah. serba sedikit kita sudahpun mengenali antara satu sama lain.

plan kita berjumpa bersua muka ke muka. badan ke badan serta hati ke hati sudahpun berabad. kalendar setiap tahun berganti tapi semuanya hareeemmm seperti sembang di kedai mamak minum kopi secawan. apa pun tarak. Kan?

tapi dengan izin Tuhan. kita berjumpa juga pada tarikh 22/2/12. okay 2 hari yang lepas. sekarang baru nak update entry? apa ni apa ni? cerita dha lapuk. dah diam.

dan akhirnya. dengan selamba rocknya aku hanya berpakaian baju kurung. wakaka apa ni apa ni? selekehnya. yeuww. budak kampung mana ni. eee tak uptodate langsung. apa dha apa dha. buat malu je. dah diam? habis belum membebelnya?

first aku jumpa. aku nampak sis Eyra. okay kau lawa. okay aku terkaku. okay okay. kau cantik sangat ishhh. comel je. ishh ishh apa ni. banyak betul okaynya. banyak betul ishh nya. sis eyra serba serbi merah hitam. jellynya aku. sebab hitam merah dha lha warna faveret aku. Aihhh.

aku jumpa. aku salam dia. kawan dia. okay aku muda lagi. 18 tahun baru. eh lepasan spm okayy. mereka je yang dha tua. 21. boleh jadi mak orang dha. muehehe. :3 kite orang jalan-ii. tengok baju. tengok beg. tengok lha segala peralatan perempuan. aku diamm je sepanjang perjalanan. kan aku dha kata. aku mesti blurr,

aku banyak bertanya sis Eyka je a.k.a kechik. sebab dia kechik comel. serious tak tipu. aku tanya tu. aku tanya ni. okay pening. sebenarnya aku nak jumpa sis Eyra ke sis Eyka? T.T



tadaaaaaaaaaaaaaaaaaa. aku ada kembar untuk pengetahuan semua. eh bangga bukan? tengok lha. aku dikelilingi orang comel. kiri sis eyra yang bertahun aku nak jumpa. dan kanan sis eyka y aku baru kenal haritu. dah dah jangan angau bahgai. tengok sesikit sudeh. :p

...

aku ditemani Ety, Imer dan Ibu. siapa lagi. mereka je yang akan bawa ku terbang. lalala.*tetiba. okay mereka je yang setia dengan aku. cop kenapa Imer tetiba ada? tak kenal pun. eh eh. okay intro. Imer adalha pacarku. *woitt cipot dha couple tak bagi tahu? haram jadah. senyap-ii je. cop! belum habis lagi. Imer adalha pacarku punya teman. Muehehe. :3 faham?

kami ber-empat, ye pusing satu Berjaya Times Square. mula-ii naik bas dari Damansara pergi Ou. ambil Imer. kesian Imer taktahu naik bas. -,- Tukar bas pergi KL Sentral. Stop. naik monorail. Then sampaiiii. taraaaaaaaa.
gambar google. harap maklum. :p

kalau nak diceritakan apa yang kami ber-empat buat. memang 3 pages tak tentu habis. jadi konlusinya kami sangat lha gembira tahap baby. kalau boleh nak tercabut kaki ku. serta kaki-ii yang ada. --' Haihhh. nanti nanti kita ber-empat datang disini lagi ye. lepak-ii lagi ye.


akhir cerita. nah.
itu lhaaa Imer. itu lha Ety, sweetcouple yang aku rasa nak bagi kaki size 3. muehehe.

itu sebelah Ety. kakak dhia. eh T, bila hang ada kaka? hahaha. itu lha Ibu. merangkap Ibu kedua aku. kalau lepak tak ada Ibu. serious tak syiok. okay Ibu sangatlha sporting. sayang Ibu ketat-ii. mampat-ii. <3


last. jangan cuba ambil mereka dari aku. kalau tak kau memang nak aku belanja kaki size 3. Faham?

No comments:

Post a Comment