20 September 2016

pergi demi cita cita, pulang kerana cinta.



we together forever ( bila saat ku pergi, biarlah cintaku tetap di situ. )
--

semalam kita jadi sahabat kerana kenangan silam,
hari ini kita masih ber-sahabat kerana janji semalam.
esok kita terus ber-sahabat kerana kita saling mendoakan.
hari hari mendatang, kita akan terus ber-sahabat kerana esok kita ada azam.
tapi andai esok tiada lagi, kita sahabat selamanya dalam ingatan.

 --

untuk seminggu terakhir sebelum saya pergi, terimakasih kerana :

* terlalu menjaga hati dan perasaan saya,
* selalu mengalah untuk setiap perkara,
* sentiasa menghiburkan sehingga saya tidak kenal apa itu sedihnya perpisahan.
* penuhi segala permintaan saya
* sentiasa ada masa untuk saya

--

you have the power to make me laugh even in the darkest times.
you make it so easy for me to lose my balances and my rhymes.

its impossible to cry when you're the one I'm talking to.
your whatsapp / voice note sends the butterfly in my stomach flying. 
you're the cure to my depression. darling, who knew?

i'm not asking for anything more but friendship, because to me that's better than magic.

bercinta kah kita?

cukup kita je yang tahu,
hati awak hati saya.
ada kita,
milik kita.
 
kami adalah rahsia yang masih disembunyikan waktu,
hingga tiba saatnya,
dunia akan tahu.

- AF '


No comments:

Post a Comment