06 July 2011

Fruitheart 1. 143. ^^

# entry khas untuk Mrs. Domomot :)

awak. kenapa dari dulu kita kenal. awak tanak bagitahu awak sakit ape. awak ade masalah ape. awak selalu sembunyikan apa yang awak rase dari saya. dulu bila kita in a relationship, kita rapat kan. walaupun awak budak hostel. saya akan selalu tunggu awak. sebab banyak cerita yang saya nak sampaikan. tapi bila saya dha buat in a relationship dengan orang lain. awak juga beruba. awak terasa hati ye dengan saya? saya kan dha ingatkan awak. awak tetap fruitheart no 1 saya. saye usha profile awak. awak dha ade orang lain. saye takenal dhie siapa. tapi saye tahu, awak mesti dapat orang yang baik. lagi pula dhie tu cantik kan. sesuai dengan awak, tak macam saye. :'( tengok lha. default picture dhie pun ade type. ' love saye hanye untuk awak ' >.<

awak. dari dulu saya kenal awak. kita selalu chatting je kan. text je kan. suara awak takpenah saye dengar. saye pun taktahu kenapa susah sangat saya nak scroll name awak kat dalam fone saye. & tekan button hijau. saya rase saya malu koud. bell kate suare awak ayu. hish! ni buat saye rase lagi malu koudd.

awak baik sangat. awak caring sangat. kadangkala saye cemburu tengok awak. awak ramai kawan. & awak ade adek yang sangat-2 sayangkan awak. bertuahnyaa awak. :) saya nak sangat jumpa awak. saya nak sangat gelak-2 dengan awak. awak. nak tahu? saye takpernah sekalipun tacink dengan awak. awak taktahu kan selama ni saye main-2 je. gurau-2 je terasa hati dengan awak. tapi tu lhaa. dari situ saye mula kenal awak. awak selalu jaga hati orang lain. termasuk saye. terimakasih awak!

awak. saye selalu tunggu 15 hb. awak tahu kan? 15 tu tarikh kita cuba kenal hati budi. awak mesti tak ingat kan? tape. saya takisah. awak. sebenarnya saya ade cerita nak cakap kat awak. saye tunggu awak balik je ni. tadi kebetulan saye tegur bell. tetiba dhie cakap name awak. dengan muka sedih. eh pelik je. haaaa. ni mesti gaduh kan? saye dha biase dhaaa. takpun bell rindu kamu kan. tapii. .

saye silap. bell kate awak masuk hospital. awak sakit. buah pinggang. huh. betul ke? saya tak percaye. saye tahu awak kuat. saye tahu itu bukan awak. awak jauh. saye tak bole jumpe awak. saye tak bole jage awak. hm. tak adil. awak. kenapa saya orang terakhir yang tahu benda ni semua? saya dha tanak tahu ape-2 pun. saya nak awak sihat cepat. saya nak awak unline. lepas awak sihat. saya janji. walaupun saye malu. saye akan col awak. berborak dengan awak. awak. awak takan tinggalkan saye kan. awak selalu ade untuk saye kan. saye tahu awak memang kawan yang baik. :)


awak. kalau rindu saya. tengok lhaa gambar domo saya ni.
sebab :
v
v
v
v

kalau saya rindu awak. saye tengok gambar domo awak ni. :)

1 comment: